søndag 6. mars 2011

Søndagslykke

Det er søndag ettermiddag. Har nettopp fått en liten høneblund på sofaen. Mine elsklinger spiller ghanesisk musikk og spiser litt. Middagen står og putrer og hele huset lukter fårikål. Jeg ble litt frossen av å sovne på sofaen, så jeg har laget meg en kopp varm drikke, og skal finne frem strikketøyet. Det er litt søndagslykke, det!

Gikk tur i dag med min datter. Hun var i strålende humør, og det var rene vårfornemmelsen å spore! Fuglekvitter, vårlukt og blide turgåere på tørre gater! Solen har tittet frem sånn innimellom og gjort dagen enda litt bedre. Nå skal jeg finne frem stikkene og tenne noen lys. Strikker et putetrekk. Har ikke gjort det før, og er spent på resultatet. Men blir nok ikke siste putetrekk jeg strikker.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny blogg!
    Høres ut som en rolig og fin søndag;)

    Vi har feirer min far som fylte 82 på fredag, og mine foredres 61. bryllupsdag! Med deilig middag på Fagernes! Og kaffi og kos hos de etterpå;)

    KLEM;)

    SvarSlett