mandag 26. september 2011

Yves Rocher pakke i posten!

I dag er det atter en mandag.
Vond mandag morgen. Smerteterskelen er forbigått, og jeg er en smule deppa for det.
MEN! Denne damen her har hverken tid eller råd til å være deppa lenge.

Jeg har jo masse å være glad for. Deiligungen min som alltid varmer hjertet og får meg glad bare ved at hun våkner om morgenen og jeg kan løfte henne opp! Kosene hennes og klemmene smaker bedre for et trøtt mammahjerte enn den beste honning! Blikket, smilet og lyden av stemmen hennes gir mer varme enn en flamme!

Og så har jeg fått en DEILIG pakke fra Yves Rocher. Jeg tror jeg må være den kunden som sverger mest til dem her i Norge. En pakke fra dem gjør meg alltid glad. Produktene er fabelaktig gode, milde og jeg føler meg ren, velstelt og positiv både innvendig og utvendig når jeg bruker dem.

Nå skal ikke jeg drive reklame for dem sånn uten betaling, men det gir så god samvittighet å
bruke rene, naturlige hygieneprodukter laget av planter som er kjærlig stelt av produsentene. 
Yves Rocher er for meg et kosmetikkfirma med samvittighet. Ingen produkter er testet på dyr, inneholder farlige stoffer eller skader naturen. Plantene er omhyggelig utvalgt og profesjonelle fagfolk skaper 
både kremer, såper og make up av dem.
Litt luksus er det vel også at det er fransk...

Dessuten bidrar de til å gjenoppbygge naturen ved å plante nye trær. Hver gang man bestiller varer, kan man velge å plante et tre istedenfor å motta gratisgaver som man alltid får.

Ja, jeg er en fornøyd YR-kunde!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar