søndag 10. juni 2012

Nydelig søndag!

Denne dagen har jeg en ting å si:

AAAAHHHHH!!!

Det har vært en ganske fortreffelig dag.
Ikke at noe helt fantastisk spesielt har skjedd, men jeg har vært rimelig smertefri,
jeg har en god følelse inni meg, elskede ungen min gjorde så gode ting i går,
jeg har en mann som syns jeg er en særdeles god mor og kone...
og nå er det snart middagstid. I dag skal vi ha røykt torsk. Spent på om finestejenten 
vil spise det.

Jeg har ordnet litt til sånn midlertidig på altanen. Ingen vits i å kjøpe noe nytt eller ordne for mye til ennå,
for det skal sandblåses og males nytt på altanen, og fasadene på blokken skal renoveres.
Da er det ikke noe gøy å pynte altanen når det bare må fjernes igjen.  
Men neste år...


Jeg er ikke fornøyd med rampen. Den tar altfor stor plass!

Søtas saccosekkhjørne. Det HENDER hun ligger på den


Litt lørdagskos på altanen

Tok på hårbøylen helt alene! Mamma ble glad!

Vi var på Fantoft i dag. Der måtte Søtsaken absolutt leke på singelen mens vi 
ventet på banen. Ikke helt mammas ønske av sted, men men...
Glad hun skal bade i kveld. Hun ble ikke akkurat ren, nei...




Nå venter solen på meg. Jeg skal finne litt kjeks og ta det med ut så vi kan kose oss litt.

I morgen kommer pappaen vår hjem på ferie! ÅÅÅ som vi gleder oss!
Og torsdag skal vi på internasjonal sommerfest i barnehagen. 
Det bli kjekt det. Da skal vi gå alle 3!! Gøy når pappa er med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar