onsdag 21. august 2013

Likhet for alt...

Min datter har arvet mine uvaner...
 
Da jeg var liten (og egentlig har jeg uvanene fremdeles), måtte jeg ha likhet for alt
på begge sider av kroppen. Ellers følte jeg at det ble en merkbar ubalanse
i alt. Hvis jeg tråkket i en dam med høyre foten, måtte jeg tråkke i dammen med venstre fot og.
Hvis jeg slo meg på venstre arm, måtte jeg i alle fall være borti noe med høyre arm også
for at det ikke skulle føles ujevnt.. Så og si alt måtte være likt på begge sider...
Et særtrekk som jeg sikkert er en av svært få som har...
Jeg har det litt sånn enda at jeg lett kan føle ubalanse i kroppen
hvis det blir for mange ulikheter, kan man si...
 
Min datter er akkurat lik meg sånn sett.
Kysser jeg det ene kinnet, må jeg kysse det andre og.
Vasker jeg en hånd, må begge vaskes.
Osv osv osv...
 
Tro det eller ei... Jeg er stolt av henne og at hun ligner meg mer og mer.
Selv om det er mine merkelige karaktertrekk
og uvaner slik som dette
 
 
 
http://flyfishchick.com/images/ISecondThatEmoticon_12047/smile.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar