tirsdag 15. oktober 2013

Don't mess with a sista's fro!!! That's a no-no!!!

Tror de fleste som følger oss har fått med seg at lille Storeflinka
er både litt av en diva iblant og veldig veldig JENTE!!!
Hun vet akkurat hva som skal til for at HUN skal føle seg fin, og nåde dem
som prøver å kludre med HENNES planer...

Dette har hun hatt siden hun var født.
Og hun VET hun er fin når hun får lov å pynte seg.
For det har mamma sagt til det kjedsommelige!
 

Hårbøyle.... Med glitter og blomster er man veldig fin!
 

Med mamma sin klype er man fantejente og full i tull



Blomst i håret er kjempevakkert!

I dag hadde hun fine musefletter og rosa sløyfeklemmer. Og siden det var veldig kaldt,
fant jeg frem lua og tok den på henne.
Umiddelbar reaksjon var et blikk som sa til meg; Hvordan VÅGER du?

Med en noe hormonell mamma som også var lett å få sur,
så var en krangel om lue ikke noe artig start på dagen.

Det endte med at for å få frøkna med meg ut, satt i vognen og til barnehagen
uten å dra henne etter meg, måtte jeg godkjenne at lua kom av i dag.

Kan skjønne det at hun IKKE kan ha lue på når hun har så fint hår! Det går bare ikke, det!

At mamma ikke kan skjønne det!!!!!
Man kludrer ikke med en dames hår!!!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar