fredag 7. mars 2014

Prinsesse i hver pore!

I dag er det karneval i barnehagen!
PARTYYYYY!
 
I dag kommer alle superhelter, feer, prinsesser og andre vidunderlige skapninger til liv
og møtestedet er i barnehage vår!!!
 
Jeg bare MÅTTE ha bilde av min prinsesse før jeg gikk hjem igjen,
og fikk lov å publisere bildet av denne flotte giraffen og!
Tøffeste giraffen nord for de afrikanske savanner!
 

 
Allerede sånn ca 3 min etter at prinsessen av hele verden (mer eller mindre)
hadde våknet, skulle hun være prinsesse.
 
Jeg kom som vanlig inn, hilste 'God morgen, søtsaken min!'
og skulle kle på og skifte på henne med en gang siden hun hadde sovet lenge.
 
Jeg fikk 'lov' til å ta av pysj og sånt, men før noen ting som helst fikk bli tatt på igjen,
MÅTTE hun ha tiaraen sin!
Klart hun må ha tiara på før noenting annet! Alle prinsesser har jo det!
 
Til før-frokost (de pleier å spise frokost i barnehagen) skulle hun
som seg hør og bør en prinsesse på 5 år, ha rosa yoghurt (bringebær).
Og se litt barne-tv mens hun satt i tronen sin.
 
Er det noen som kjenner igjen tendensene? Rosa, lilla, glitter, tiaraer og smykker?
 
Er sikker på at hvis hun hadde fått rosa middag så hadde hun spist det og samme hva det var...
Eller hvis den var lilla med glitter på....
eller servert med 'diamanter' på toppen...
 
 
 
 
 
 
Mamma elsker deg, Prinsesse Storeflinka!
 


2 kommentarer: