onsdag 22. november 2017

Søteste jenta og bestisen

I dag fikk jeg bilde tilsendt fra skolen. Det viser min datter og bestevenninnen hennes i samlek. Som tatt ut av virkeligheten slik den er for meg- men på hennes/deres premisser.

Litt forklaring: Min datter liker godt å få være med meg på kjøkkenet når jeg kokkelerer. Jeg er veldig glad i å lage mat, og setter pris på folk som spiser maten min. Dette har lille frøkna fått med seg og lært av mamma.

Så til bildet. Hun sitter ved lekekjøkkenet i klasserommet, og hun "koker mat" som hun serverer til venninnen som sitter ved siden av. Og hun mater venninnen som ikke kan spise selv. Menyen bestod av klementiner. Sunn og god kost, det!

Jeg er bare så stolt av min veslevoksen jente! De to er bare så herlige og så glad i hverandre som bare bestevenninner kan være!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar