fredag 10. juni 2011

Aldri så vondt at det ikke er bra for noe

Når man tror at man har fått nok stress, slit og prøvelser, håper man at man skal få en pause fra andre ting.

Jeg er så heldig at jeg har fått betennelser i muskelfester og sener også.

Bakdelen er at det er sinnsykt vondt! Våkner med nummenhet i armer og hender, og det første jeg gjør
er å gripe til smertestillende før jeg engang får satt i gang frokosten.

Fordelen er at jeg ser på meg selv som utrolig heldig!
Jeg kan jo faktisk kjenne smertene!
Jeg er i stand til å erverve meg dem!
Og jeg vet at jeg kan bli kvitt, eller få redusert dem hvis jeg bare gjør det riktige
slik jeg gjorde sist gang.
Tålmodighet, ro, medisiner mot betennelser og gurkemeie+aloe vera. Det hjalp sist
Det hjelper nok denne gang også.

Uansett er dette den fineste sommeren vi har hatt. Pga de fremskrittene vi ser hos prinsessen.
Det er verdt all smerte, betennelse og ubehag jeg selv må gå gjennom som en pris å betale.
Hun er verdt det. Ofrer alt for henne.
Det gjør vi begge for datteren vår!
Hun er alt for oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar