torsdag 17. mai 2012

MAMMA EXTRODINAIRE...????? Hvem, jeg???

Jeg har jo fullstendig glemt oppi alt som har skjedd denne uken...

Mandag var en dag da jeg svevet bortover som på rosa skyer!
Hele dagen hadde jeg fått kompliment etter kompliment, og ble jo bare mer og mer 'høy'

Kjørelæreren skrøt av meg, sa jeg var så grei, flink og koselig å kjøre med.
Jeg fikk telefon fra Sunnaas Sykehus og legen jeg snakket med hadde lest bloggen vår.
Han kalte meg en 'ressurssterk kvinne' og sa jeg hadde en vakker datter osv...
JÆPPP... VET...
Og fra barnehagen fikk jeg kompliment om at jeg lager veldig godt brød!
Næmmen så skjønn som sier det! Nye favorittbarnehagetanten vår!
(hun skal visst tilbake til sin forrige base, så nå blir det spennende om den nye får tittel 'favorittbarnehagetante')

Vel, hva kan jeg si etter dette? Jeg føler meg som 
Dronningen Av Bergen og omegn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar