tirsdag 29. juli 2014

Stolt, lykkelig, streng og kjærlig mamma

Frøkna utviker seg så mye, og så fort!
 
Hun lærer stadig nye ting, og hun utfordrer seg selv til å klare nye ting nesten hver dag.
Nå er det snart sånn at jeg må på med joggeskoene og ut i marka med henne hehehe
 
I går var vel første gangen jeg virkelig måtte kjefte på henne.
Men hun er tydelig ikke vant til at mamma virkelig kjefter, at mamma bare sier
sånn 'fy! får ikke lov' type kjefting...
Men i går fikk hun altså kjeft og irettesettelse.
Hun klarte nemlig å styre sengen sin. Den har fjernkontroll som hun hadde fått tak i.
Nå får hun ikke lov å røre den mer, for jeg har ikke lyst til å
oppleve at persiennen faller ned igjen eller at hun ødelegger sengen sin.
 
 
Jeg er så stolt over at min datter har blitt så selvstendig og så sterk.
Hun går på føttene sine, snart klarer hun det vel helt for seg selv.
Hun kan holde seg fast i bordkanten eller i stoler osv, og tar noen skritt.
Det er så stort!
 
Jeg er bare så vanvittig stolt!
Det er jeg alltid. Uansett.
Stolt av alt hun oppnår så vel som rampestrekene hun finner på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar