søndag 13. november 2011

Helgen hos oss... og litt til

Denne helgen har ting gått i sakte modus.
Hjemmekos, ro, kjedsomhet, kjekt overraskende besøk
og vaffelspising. Her i huset har vafler nå blitt omdøpt til mmmm....

Dagens blogg blir vel mest bilder med tekst til. Har egentlig ikke så mye å si 
ellers. Bare at jeg elsker ungen min, og hadde en fin lørdag, spesielt når jeg fikk 
koselig besøk av min kjære venninne!

Søta med mmmm. Mmmm er vaffel

Hun hadde handsker på for første gang.
Tidligere har hun kun brukt votter.
Handsker var visst veldig kult..

Sist søndag hadde jeg på meg min
Ghanesiske kjole. Mønsteret
er visstnok 'Kunte', som er
særtegn for Ashanti regionen, ble jeg
fortalt.

Vi måtte ut en tur lørdag i fineværet.
Måtte ha lørdagsgodt for stor og liten.
Det var kaldt, så begge var godt kledt

Fredag var vi tidlig ute. Mamma sin kjempefine
godjente var med. Barnehagen hadde
planleggingsdag. 

Noen gang sett en så fin kortluenissejente?
Hun har ennå ikke nisset nok nissestreker
og har ikke lært nisseloven ennå...

KULT med bybanen! Store jenter sitter
på kne og ser ut på trafikken!

Som mor så datter! Jeg satt slik hos min mor
så lenge hun hadde plass til meg i armkroken.
Det er den deiligste tiden å få kose sånn!

Ååååå, syngetante! Så gøy med syngetante!
Hun synger om alt mulig! Hun er som
en åpen barnebok, full av mye rart.
Og hun er så god å kose med!

Fantefjes!

Se det deilige, glade smilet! Varmer mammas
hjerte å se sitt lykkelige barn!

Kunne jeg gitt deg hele universet, lille gullet mitt, så hadde du fått hver en millimeter!
Jeg er så glad for at pappa og jeg giftet oss og fikk deg! Ikke en dag har gått uten at jeg har takket min skaper for dere begge! Dere er mitt liv begge to!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar