søndag 27. november 2011

Vind? Noen som synes vi har sterk vind?

Altså, ikke for å slenge drit om 'Berit'- uansett hvor og hvem hun måtte være,
men hun kan godt la taket vårt bli værende!
Lille Diva ville så gjerne ut i ettermiddag, men jeg sa at vi gikk ikke ut når det blåste så sterkt!
Jeg åpnet altandøren og lot den stå på sperre, men den ble nesten revet opp...
... og paradoksalt nok, i bakgrunnen sang 'Sesame Street en sang
som heter Air Air Air... der sluttlinjen på refrenget lyder;
'Air, air, air- it will blow you right away!!!!'
Hehehehehe

I dag laget jeg mammas fiskesuppe.
Det har gått i arv fra min bestemor til min mor, til oss søstre.


Divafrøken spiste faktisk en halv porsjon av det jeg stavmikset til henne.
Jeg blir glad hver gang jeg får i henne sunn mat og kan gi henne eg godt kosthold med gode tilskudd osv.

Jeg har fått stashet neglene mine i dag. Tok meg anledning til litt sånn styling. Jeg er virkelig inspirert til å prøve meg på negldesign nå. Kan jo prøve. Greit med ny hobby. 
Kanskje jeg kan bli flink og gjøre det for andre en dag?


Altså, jeg har ikke begynt å prøve meg ennå, så her er det foreløpig snakk om ekte plastikk med såkalt superlim... La oss nå see hvor lenge de holder på før de faller av.
Gøy er det iallefall, og godt føles det å se litt ordentlig ut.

Nå er det snart badetid for Diva. Så håper vi vinden og været stilner til i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar