tirsdag 10. januar 2012

10-års jubileum som 29-åring!!!

I dag feirer vi mitt 10 års jubileum som 29-åring.
Ja, jeg begynner å bli voksen! Stor jente i dag!
Så langt har jeg fått lov til å sove til 0650, ble møtt av en smilende godjente
som ville opp til mammaen sin når jeg kom inn til henne, og min elskede fine mann
har gratulert meg. Han er ute nå og gjør ærend for meg. Jeg vet han kommer hjem med en liten
ting til meg, og jeg gleder meg. Spennende! Begynner endelig å glede meg over
bursdagene mine. Da jeg var liten, virket det alltid som om det var juletrefester på hver 10 januar... Iallefall husker jeg det slik. Men så lenge jeg slipper å ligne Mick Jagger, spiller det ingen rolle hvor gammel jeg er...

Da jeg kom hjem etter å ha tatt prinsessen vår til barnehagen, ble jeg møtt med klemmer og kos! Til og med i barnehagen fikk jeg gratulasjoner! Kan ikke nekte for at jeg synes det er litt stas å bli husket på bursdagen!


Jeg fant disse snasne skoene i forrige uke på Drevelin. Lurte på om jeg skulle kjøpe meg et par og ta meg en tur på byen med dem! Lekkert med tåsko!!! Synes de er virkelig morsomme! 


Jeg må bare legge til dette bildet av prinsessen. Hun var så fin, og synes selv hun var fin med blomster i håret sitt! Alt kler den smukke, og hun er jo absolutt den vakreste jeg vet om!


Lille fine gulljenten min og meg! Min lille stolthet! Kan det sees i ansiktet mitt kanskje???

Jeg lå i går kveld og tenkte på hvor perfekt blanding hun er av meg og min mann! Jeg ser så tydelig kvalitetene i oss begge i henne. Hun har hans stahet, fokus, kresne vesen, og evnen til å ikke la seg kommandere. Hun har min utålmodighet med tilhørende hissige frustrasjon når noe ikke går som forventet, mitt humør, min latter, min evne til å tenke kreativt og alternativt.  Hun har hans farger, hans bryn og hans øyne. Hun har min munn, mine kinn og min kompakte kropp (...) Samtidig er hun så fryktelig lik på min mor! Skulle nesten tro det var min mor som var gjenfødt i min datter iblant!

Velvel. Nå er det snart lunsjtid. I dag skal jeg lage speilegg, bacon og bønner. Nam! Og til middag tar vi noe så enkelt som lammebog... Fin middag på en tirsdag, men det er jo ikke hver dag man fyller 29 for 10.gang...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar