søndag 29. januar 2012

Dager før flytting

Nå er det bare 3 dager igjen til flytting. Her er totalt kaos, og jeg prøver å tenke
på at jeg får med meg alt. Oversikten har jeg mistet, så vi får bare satse
på at jeg ikke glemmer eller kaster noe som har betydning.

I går var vi på langt og koselig besøk hos våre nye naboer!
Snuppegull fikk leke med sin nye nabokompis, og de så ut til å komme godt overens.
Han hadde sirkustelt!! DET var kult, det!


Det var så gøy å leke sammen, og ikke minst var det gjevt å leke i telt at
Snuppa sovnet så lang hun var midt inne i teltet.
Vi hadde ikke hjerte til å flytte henne, så vi la bare et teppe over henne.



På torsdag drakk hun av glass helt alene. Strakk seg etter det, og førte det
til munnen som om hun aldri har gjort annet.


Der var ca 2 dråper cola igjen i glasset, og de smakte hun på. Ble visst litt overrasket
over at det var vått, men det var gøy! Se så flink hun var!

Jeg hadde glattkjøring og forbikjøring på torsdag. Det var en så fantastisk fin dag! Jeg koste meg fra første sekund, men må innrømme at jeg var sliten på slutten, så jeg vet nå at yrkessjåfør er ikke
rette yrket for meg. Men jeg gleder meg til den dagen jeg kan ta
elsklingene mine med på biltur utover i øyane...

Vi håper at favoritt- barnehagetante nr 1 er frisk igjen snart. Ellers kommer vi til å savne henne.
Takk for hjelpen på torsdag! Lykkelig mamma og datter setter pris på deg.

Nå er det hørespill på radioen. Min 'hellige time' som nå er flyttet til søndager. Likte bedre at de var på lørdagene. De sender Knut Gribb, 'Tigeren fra Tigerstaden'..
Og koteletter til middag i dag. 

Uken foran oss blir hektisk! Kontraktskriving, flytting, utpakking, og vasking.
Så skal vi til Rikshospitalet igjen uken etter. HÅÅÅÅÅÅPER å bli kvitt 
minervakragen denne gangen... det har vi håpet siden operasjon 9 mnd siden

Ønsker alle en nydelig søndag. Her er det fint vær og vårlig, men kaldt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar