søndag 15. januar 2012

Dollijenten den vakreste!

Som mor er jeg ikke objektiv, men jeg må si at jeg har trolig den vakreste datteren i historien!

SE den vakre datteren min!

Se bare på bildet over. Hun fikk ny lue, nye handsker og nye finsko/innesko. Jeg syns hun kledde luen å fantastisk bra! Foruten å kle luen så godt, er hun jo også et fantastisk menneske. 
Det er ingenting å legge skjul på når det gjelder min hengivenhet til mitt barn!
Jeg elsker henne så mye at jeg benytter hvert tilgjengelige sekund til å studere henne og alle hennes morsomme påfunn.

I morges fikk hun leke med vann. Jeg fylte vasken på badet og lot henne kose seg mens jeg fikk stelt meg og sminket meg

Vann er gøy!

I går var vi i byen. Vi fikk gjort litt shopping. Jeg fant meg noen fine telys-lykter som vil passe godt til sofaen vår. Røde! Med halv pris av halv pris er ikke det noe å si på kuppet!



De siste dagene har jeg vært så klønete på grunn av fibromyalgien! Det irriterer meg å være så klønete!
Jeg søler og søler, mister ting i gulvet og det virker som om hendene og armene iblant lever sitt eget liv der de plutselig rykker til! Det mest irriterende er at jeg nettopp sølte noe på et stykke håndarbeid som ikke går vekk i vask. Resultatet er at håndarbeidet er ødelagt og må lages på nytt. 
Trasige greier! Men... vi får håpe at det er en hensikt med det.

Jeg har ikke vært i min beste form de siste dagen pga fibroen. Hender, armer og nakke gjør seg gjeldende. Og jeg kjenner at det nå er i ferd med å bygge seg opp en real krampe i nakkemuskulaturen. Jeg har nemlig tannverk i samtlige tenner på høyre og venstre side. Trøsten er at når dette skjer, blir jeg beroliget med at da er det nok ikke nødvendigvis karies, for man får skjelden tannverk av hull på denne måten- i alle tenner både oppe og nede. Aldri så dumt at det ikke er godt  for noe!

I morgen begynner en ny uke. Og det er en uke mindre til flyttingen. Det skal bli så deilig å bli ferdig! Jeg får aldeles 'fantesterier', som min bestefar kalte det, av å ha det så trangt og rotete som det blir med kartonger, demonterte møbler og sekker fulle av alt mulig!

Nåvel, jeg ønsker alle en riktig god natt og en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar