lørdag 27. desember 2014

JEG VANT!!!!!

Jeg har endelig hatt hellet med meg!
 
I går kveld tittet jeg bare innom siden til
det lokale parfymeriet, for å se hvem som hadde vunnet
i adventskalenderen deres de siste dagene,
og DER!!! Der stod MITT NAVN!!!!!!
 
Jeg som aldri vinner i tombola engang, følte at jeg hadde
nesten fått telefon fra Norsk Tipping!
 
Så i dag var snuppegull og jeg innom for å hente premien.
En selvbruningskrem fra Clarins, som er veldig god.
Den gir ikke skjolder, gjør ikke slik at man ser ut som en gulrot,
men etterlater huden 'frisk' i fargen.
 
Man trenger selvfølgelig ikke å pøse på med lag på lag.
Det er best å holde det ved like enn å legge på tykke lag..
Det er DA det blir skjolder og feil farge.
 
Jeg elsker Clarins og Shisheido!
Beste hudpleieproduktene som finnes!
Så da gjelder det å få med seg alle tilbud som kommer,
og utnytte både dem og bonuslisten de har.
 
Jeg føler meg rik og flott som vant i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar