lørdag 17. desember 2011

Deilig dag!

Må si at dagen i dag har vært en ganske deilig dag! 
Jeg våknet av meg selv (en sjelden glede) i 0715-0730 tiden i morges, 
det var stille i huset bortsett fra snøfting og snorkelyder fra naborommet
der verdens deiligste gulljente fremdeles sov, og en nabo under med 
tidenes verste røykhoste... Så jeg lå der og bare nøt det å våkne sakte!!!

Til slutt måtte jeg bare opp av naturlige årsaker... men fikk anledning til å ta meg tid, gå på kjøkkenet
og koke vann, begynne på frokosten og sette på tv en liten stund for meg selv.

Klokken 0845 hørte jeg at det begynte å bli litt liv i minikroppen som jeg er så stolt av.
Jeg gikk inn til henne og ble møtt med et stort, deilig smil i et trøtt og forkjølt ansikt.
Ingenting er så vidunderlig som når jeg løfter henne opp og hun legger armene
om halsen på meg og gir en god, fantastisk herlig kos!
Det kan få selv de mørkeste morgener til å bli som lyse sommerdager!

Jeg fikk gjort litt husarbeid før vi tok oss en tur opp i nabolaget vi skal flytte til. Jeg fant
ut sånn cirka hvor vi skal bo, så det blir spennende å få komme på visning.
Etter en tur på senteret dro vi hjem igjen og spiste lunsj.
Nå sitter jeg her og skal strikke litt. Søta sover visst nå. Det er iallefall stille der inne.
På dataen har jeg funnet frem P4 julekanalen. Stemning.

... nei... fantefrøken sover ikke, nei... Da får vi finne på noe kjekt. Pakke julegaver? Spise saltstenger?
Ja takk, begge deler kanskje..

God lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar