tirsdag 20. desember 2011

Når papen kjem heim te jul...

Jeg har endelig fått meg den kjøkkenmaskinen jeg har ønsket meg
i sikkert halve livet mitt! Ikke Kenwood, riktignok, men who cares?


Nå skal det bakes og lages alt mulig rart jeg finner i gamle kokebøker! Gleder meg til å begynne å eksperimentere!

Søta har vært forkjølet en stund nå! Hun har lært hvor saltvannspray skal og nesespray...


Søt? Javisst! Ingen tvil! 

Og nå har papen kommet hjem til jul! Mer stas kan det vel ikke bli om selve julenissen kom på overnatting!


Da kan man stå helt alene på pappas fang, og pappa er hele universet! 
Han må granskes fra alle kanter. Sjekke at nese, ører, ansikt, hode og hår er ekte! 
At det virkelig er HENNES pappa som er der!

Og hun skal helst ligge i armene hans hele tiden. 

Nå er det jul for meg. Min elskling er hjemme, vi har fått mer ro rundt oss, ting begynner så smått å falle på plass, og jeg har fått humøret og given tilbake! 

Søta var så fin da hun la seg. Hun snudde seg som for å spørre meg; vil pappa være her i morgen når jeg våkner? Jeg sa til henne at pappa skal være her lenge før han må til Oslo igjen. Han er her i morgen tidlig og.
Da kom det et lite bekreftende sukk fra henne, og hun snudde seg til siden for å sovne.

Nå skal kvelden nytes med film, kos og mere kos.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar