tirsdag 13. desember 2011

Lussekatter, Luciatante, og teori

Se så deilige Lussekatter jeg fikk i barnehagen i dag! 
Min jentebaby har vært med på å bake, og jeg er sikker på at
hun har laget akkurat disse to! Sikkert derfor de var så gode!


Min søster har fødselsdag  på luciadagen. Det er det visst ingen som får glemme.. Hun gleder seg like mye hvert år.  Jeg for min del har ingen glede se til-følelse om min dag.

Men over til noe annet! Jeg bestod teoriprøven i dag. Har ikke lest ekstra eller gjort noen forberedelser, men hadde en 'drit i resultatet' holdning. Og dermed slappet jeg av, og det gikk kjempebra.

Noen som ser at jeg bestod teorien i dag?

Søta vokser og utvikler seg! Hun har beggynt med å ville ha bestikk selv også når hun ska spise!
Søta øver  på å spise alene
 I går var vi til kontroll hele dagen. Kjedelige greier.
Tidlig ute i regnværet

Det var øs pøs regnvær hele tiden mens vi ventet på taxi som skulle hente oss. Men søta nektet å sitte gjemt inne i et regntrekk, så da måtte hun åpne og ha hendene ut!

Jeg måtte til akutt legetime i dag. På grunn av det var jeg så sein til å hente Deiligheten i barnehagen at jeg  fikk så dårlig samvittighet!

Nå ligger hun og sover, og jeg tror at jeg skal legge meg også.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar