torsdag 22. mars 2012

Fiskebollemesterspiseren

'For å lære et barn nye smaker, må man gjerne gi samme maten i minst 
7 dager før de godtar og blir vant til den nye smaken'

Det er en uttalelse jeg har fått fra fagfolk når det har vært snakk om Søta's kresne gane.
Hun er glad i fiskeboller og oksehalesuppe.
Vi har spist fiskeboller hele uken.... Jeg drømmer  om fiskeboller om natta... ser fiskeboller
på høylys dag... tenker fiskeboller hele tiden...
Men hva gjør man ikke for elsklingsungen sin når hun er en fiskebollemesterspiser?
Heldigvis er det en av mine favorittmiddager.

Her er vi, ute på tur sist søndag

Hun har tydeligvis fått 'lakenskrekk' i det siste. Skal IKKE sove! Klokka blir seint og seinere enn så, men 
frøkna skal ikke legge seg ned. Hvis man sover, går man glipp av ting.
Det er farlig å gå glipp av noe... (deilig normalt)

Dette var liksom formiddagsluren i dag...

Hun har virkelig begynt å få dreisen på mye forskjellig nå. Både sitting, gåing i walkeren, og
den interaktive Ole Brum- telefonen hennes har hun god kontroll på.




Hun blir så stor og flink, jenta mi! Klarer mer og mer selv.
Men heldigvis har hun ikke vokst fra kosingen med mamma. 
Jeg gleder meg over hvert skritt i riktig retning. 

En dag kommer hun til å styre dette landet!



1 kommentar:

  1. Hun er så flink....og det er du også :)
    Nydelige begge to <3

    SvarSlett