søndag 25. mars 2012

Ikke så verst å være oss

Så har det blitt søndagskveld igjen. 

Min søte lille meitemark er lys våken, og ser ikke ut til å ville sove på denne siden av midnatt..
Hun våknet tiiiidlig; rundt 0430-0500 i morges. Så da hun tok formiddagslur,
varte den til ut på ettermiddagen. Jeg prøvde å vekke henne, og
etter ca 45 minutter dro jeg ut smokken. Det hjalp!


Vel, hun begynte å våkne iallefall...

Det var så deilig vær i ettermiddag at vi måtte ta oss en tur ut.
Vi gikk til en barnehage like i nærheten og lekte i sandkassen.


Nå har vi hilst på naboen også. Naboene våre er av den typen som man blir glad i.
Man er heldig når man opplever at dem som bor rundt en faktisk er gode, fine, varme sjeler.
Da trives man straks, og føler trygghet. Det virker som at det er et godt nabolag generelt her, 
men i vår oppgang bor nok creme de la creme... så klart...

I morgen blir det en lang dag på HABU. Jeg synes de dagene er et ork, men det må gjøres.
Håper bare (mot formodning) det blir mulighet til å få seg en liten pause- til å spise litt. 
Vanligvis går det så slag i slag at man heseblesende snubler ut av dørene 
etter endt dag der. I morgen blir neppe noe unntak.

Nåja, i morgen er i morgen. Nå er det fremdeles i kveld, det er Poirot på tv, og jeg skal lage meg en 
kopp te så snart meitemarken har lagt seg. 

God natt til alle, og ha en fin uke. Snart kommer pappaen vår hjem igjen. Det gleder vi oss  til!!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar