søndag 11. mars 2012

Søndag, pissavær og innekos

Tror jeg snart får vadeføtter og gjeller!
Det er sånt pissregn ute! Ikke at det pøser akkurat, men man blir våt samma søren!
Men temperaturen har vært fin i dag. Tror det var meldt rundt 10 grader.

Mamma kjefter i dag... Sier; IKKE RØRE! Det er farlig for fine jenter! Og du er den fineste av alle!
- og mitt avkom bare ler av meg. Fantejenten. Jeg må vel bli litt strengere i kjeftingen.


I helgen må jeg innrømme vi har hatt en real godteorgie... Fredag var det vestlandslefse 
med kanel og sukker som var godt. Lørdag var det potetskruer, sjokolade og saltstenger.
...joda, vi spiste normal mat innimellom også altså!


Fredag kveld ble jeg så overrumplet av Snuppa's utvikling! Hun lå under salongbordet
og SVOSJ! Plutselig rullet hun seg over på magen og så på tv!


Jeg måtte jo bare ta bilder, for det er ikke noe hun liker å gjøre, men det var visst kjekt likevel
- for en liten stund iallefall.


Jeg kjøpte en popp-opp bok til henne på lørdag. Jeg tenkte at den kanskje ville være skummel
med alle de skumle fiskene inni som hoppet ut av siden, men Snuppa
synes det var knall å leke med dypvannsrokken og blekkspruten  (de skumleste)


Susse litt og smake på fisken gjorde hun også (med smokken i munnen så klart).

Nå har jeg moppet over gulvene, og Snuppa har prøvd å rive ned kjøkkenet. Hun er flink!
Hun prøver seg litt her og der med sånn nedriving av ting.

Et av favorittstedene hennes å være er (tro det eller ei) under glassbordet som tv'en står på.
Når hun får tak i ledninger og sånt så er hun virkelig i sitt ess!
Jeg er overbevist om at jeg har en mekanikerspire her, eller en elektriker kanskje...

Velvel. Det er meldt finere vær utover uken. Vi får håpe vi kan stole på det.
 Mamsen vil henge ut klær til tørk! Og henge ut meiseboller!
Da der det vår på ordentlig....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar