lørdag 2. april 2011

Lørdagslykke...

Vi to jenter har vært på laaaaang tur i dag.
Dvs lenge ute! Masse vind!

Det er gøy med vind når den blåser i fjeset..


Min datter på luftetur med mamma.

Vi fant krokuser på veien. Et sikkert vårtegn!



Så gikk vi innom 'Baljen' og koste oss.
Fikk nesten tårer i øynene av nostalgi!
Fant koppestell som jeg hadde som liten, hytteting fra
barndommen... så mange minner kom tilbake!


Jeg fant meg disse små kaffekoppene i dag.
De skal bli potteskjulere til småpotter
som jeg skal plante salat i!
Og kanskje jeg kan dyrke frem
alfalfaspirer i dem?


Etterpå gikk vi til Minde barnehage og lånte lekeapparatene litt.





Det er gøy å 'disse' i stor fart!
Og motorsykkel- vippedissen var en hit!
Men det ble så veldig sterk vind ute!

Og rett over hodet vårt så vi tre skjærer



De kranglet så fjæra føyk! En familiefeide kanskje???
Hvem vet?
Kanskje de kranglet om 'byggerett' til reirplass...

Nå skal jeg meditere til Egil Fyllings 'Cosmic Hymn'
mens liten og stor elskling sover en lur...

Dette var litt om min Lørdagslykke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar