fredag 1. april 2011

For en natt... for en dag!

Litt av en natt nå sist natt! Jeg fikk overhode ikke sove!
Det endte med at jeg satt oppe, prøvde å tømme hodet for tanker
mens mine to kjære sov dypt og godt!
En deilig lyd for meg å høre dem. Da vet jeg
de har det godt og er trygge.

sleeping angel
(lånt bilde fra et sted på nettet)
Min søte lille engel, mammas lille hurlumhei, hadde sin tradisjonelle oppvåkning kl 0300, klar for frokost, barne-tv, barnehage og full fest... Mamma? Jeg sjanglet meg rundt i mørket, fant frem en yoghurt som bestikkelse og sa vi måtte sove ferdig natten først.


Dagen så lovende ut værmessig,  og det virket som god temperatur ute. Så jeg gikk ut i tights, kjole og ballerinasko. Da jeg så ned, ble jeg blendet! Mine bein er HVITE!!!
Du vet... i Afrika finnes det noen som er så svart at de ser blå ut...
Jeg er på andre siden av skalaen; så hvit at jeg ser blå ut!!!

Jeg har strikket ferdig et putetrekk til i dag! Skal ta bilde av det i morgen.

Og i morgen har jeg lyst å ta en tur i bruktbutikk og se om jeg finner noen skatter.
Noe som har betydning for meg. Spennende å se om jeg finner noe rimelig og pent.

Jeg kan ikke si det har vært min aller beste dag. Humøret har vært under skosålen, men nå er det helg!
I morgen er det lørdag. Da skal vi være sammen vi 3 og bare ha det godt.
Småfrøken og jeg kan gå ut og leke mens pappa får slappet av
og lest bøkene sine. Så kan pappa leke når vi kommer hjem igjen.
Pappa er gøy sånn!

I morgen må jeg huske kameraet!









1 kommentar:

  1. Huff...ingen god dag skjønner jeg:(

    Håper lørdagen og søndagen blir MYE bedre!!!

    Loppemarked på Smørås skole i helgen! Vi er stort sett hjemme lørdag, hvis dere vil stikke innom;)

    Helgeklem fra meg;)

    SvarSlett