tirsdag 29. mars 2011

Mitt lille kjøkken...

Jeg brukte deler av helgen på å dulle litt på kjøkkenet.
Fikk plutselig 'ånden' over meg og laget til litt
koselige punkter for meg selv.

Masse smått på hyllen over komfyren, lysholder med lys som matcher gardinene...
og krokodillen til min datter... den er bare et 'must' i et hvert etablert hjem ;-D

Etterpå hadde vi litt vaffelfest...
Pleier det på lørdager...



Jeg elsker hjemmet mitt og familien min! Elsker helgene når vi har god tid sammen.

Og nå gleder jeg meg til (forhåpentligvis)
å få kjøpt den gryten jeg alltid har ønsket meg...
...hvis ingen allerede har kjøpt den før meg...

2 kommentarer:

  1. Koselig Anne-Lin;)
    Litt morsomt å tenke på at for ca 30 år siden var ditt kjøkken mitt..hihi:)

    Klem fra Turid;)

    SvarSlett
  2. Ja, er det ikke løgent! Der ser du hvor liten verden er, og at våre stier har møttes på flere måter faktisk. Glad er jeg for det!

    SvarSlett