torsdag 17. mars 2011

'Lunsjdate'

I morgen, fredag, skal jeg ha min månedlige lunsjdate med min tidligere kollega fra den beste arbeidsplassen jeg har vært på. Jeg gleder meg så enormt til å få møte mine kjære kolleger igjen og til å slå av en prat med dem! Min venninne og tidligere kollega var min 'mentor' da jeg begynte, og vi fant virkelig tonen sammen! Jeg savner så veldig å jobbe der igjen. Dagene ga mening, jeg følte meg nyttig og ønsket! Hvor jeg jobbet??? Hvem ville tro det med det ryktet institusjonen har?; Jeg jobbet på NAV! Men sannsynligvis på den beste nav-avdeling som finnes i Norge. Så klart... det var jo der jeg følte meg hjemme!

Det finnes få slike arbeidsplasser. Og hvis man er så heldig å finne et slikt sted så bør man nyte hvert sekund og ta vare  på det man har

1 kommentar: