tirsdag 22. mars 2011

Turidtirsdag

Dagen i dag har jeg kalt
TURIDTIRSDAG.
Jeg har vært på besøk hos Turid, min gode, søte venninne.
Hun har lært meg litt fler tegn til tale.


Turid viser tegn for 'velkommen' og 'spise'
Turid er virkelig en skjønn dame! Like pratesjuk som meg, og bobler over av alt hun har å fortelle og dele med andre. Jeg er glad hun tar seg tid til å lære meg tegn til tale.

Etter at vi hadde kaklet, 'tegnet' og strikket en stund, laget hun formiddagsmat til oss. Hjemmelagde rundstykker som var kjempegode (selv om jeg hadde litt problemer med tygging etter operasjon i munnen i går- men det stopper ikke meg når maten er god!)



Kan man få bedre servering hos en vennine?

Så kom deesserten... Hun fant frem masse snadder hun hadde funnet på alternativmessen i helgen.
Gojibær, luksusblanding, nøtteblanding og mye mer.
Madammen her måtte jo bare nyte det!



Hvem kan vel si neitakk til sånn deilig snacks? Epler, kålrabi og gulrøtter hadde hun også skåret opp
Og jeg drakk så mye grønn te at jeg skulle gjerrne hatt ekstra blære!

Takk for en kjempefin dag, Turid!
Håper du kommer innom til meg snart.

Aloevera- avleggeren står i vann nå... Hipp hurra! Jeg har Aloe Vera...





2 kommentarer:

  1. Takk og samme til deg Anne-Lin!
    Kjempekos å ha deg på besøk...selvom det ble mere skravling enn "tegn til tale"..hihi:) Men vi tok litt igjen på vei til bussen:)

    Jeg kommer snart ned en formiddag til deg...så blir det mer tegn og skravling!

    KLEM fra Turid;)

    SvarSlett
  2. Så koselig besøk:)
    Og fin blogg!

    Hilsen Tina

    SvarSlett