mandag 21. mars 2011

Terapi i håndarbeid!

Jeg ELSKER å være kreativ. Elsker å skape.
Jeg har funnet ut at strikking og hekling er god terapi for meg.

For få dager siden gjorde jeg ferdig et putetrekk (se tidligere innlegg),
og nå er jeg i gang med putetrekk nr 2,
samt at jeg holder på med pledd i bestemorruter.

Har funnet ut at jeg må ha noen fargeklatter innimellom. Ikke bare beige, brune, grå, naturhvite toner.
Så i dag gikk jeg til garnbutikk og kjøpte mer garn i friske, gøye farger.
Fortjente det etter å ha vært flink jente hos kjevekirurgen!

Gleder meg til å vise frem mitt nye prosjekt!

1 kommentar:

  1. Hei hei,

    Takk for hyggelig hilsen inne hos meg i dag, så kjekt, for nå kunne jeg finne veien inn til deg også. Ser du er glad i håndarbeid og mat til div. bruk. Høres spennendes ut! Legger meg til som følger hos deg og gleder meg til å lese mer her inne. Ha en herlig kveld!
    Klem Anne Karin

    p.s. er også i gang med å strikke pute nr. 2, veldig kjekt arbeid siden det ikke er så langvarig prosjekt hi hi.

    SvarSlett