fredag 17. februar 2012

KA VA DET EG SA???????????

Jeg kjøpte kjøleskap i forgårs. Det skulle leveres i dag mellom 09 og 16. Jeg sa at jeg får holde Snuppa hjemme for å få logistikken til å gå opp... for man kan banne på at hvis man går f.eks i barnehagen med ungene så kommer leverandørene enten når du akkurat har kommet halvveis, er akkurat i ferd med å kle av/på ungen/ungene, eller når du har akkurat begynt å gå hjem og har et godt stykke igjen. Hvis man så holder seg hjemme TILFELLE de kommer tidlig, så kommer de ikke FØR 16... mest sannsynlig etter 16, kanskje 1630 osv...

Vel, nå er klokka 1625... har kjøleskapet kommet? Nope, det er nemlig ikke julaften i dag... Har holdt meg nær hjemme hele dagen! Ringte til slutt til dem og fikk høre at de hadde 'problemer med bilen, og var forsinket'.

Oppdatering;

Klokka er nå 1641. NÅ kom kjøleskapet.
Vet jeg hva jeg snakker om eller??? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar