fredag 2. januar 2015

GODT NYTT ÅR 2015

 
Vi ønsker alle et riktig godt nytt år!
 
Vi har så langt hatt det stille og rolig.
Planleggingsdag i barnehagen i dag.
 
Vi har fått ny hjelper. En flott, grei jente som begynte i dag.
Det blir spennende å se hvordan det går.
Nå har vi altså to fine, flinke, gode jenter som skal
være bestevennen til Gulljenta vår. Vi er heldige!
 
Nå er hun ute på tur, og mamma sitter og ser på Rachael Ray...
Tror hun er en burgerdronning...
Jeg selv skal prøve meg på å lage falafel.
Av en eller annen grunn synes jeg falafel er kjempegodt for tiden.
Og det er jo ganske bra, for det er
et sunt alternativ til kjøtt.
Ikke at kjøtt er utelukket, men en forandring fryder.
 
I dag har jeg endelig klart å strikke ferdig genseren til Flinka...
Og da jeg skulle prøve den på, ville hun ikke ha den!!!!!
Lille rampen! Alt det arbeidet, og så vil hun ikke ha den.
Vi får prøve en annen dag. Den var feil i dag i alle fall.
 
Nå er det helg... igjen... Det har vært 'helg' i over en uke nå.
Vi gleder oss til mandag, for da er det tid til å gå i barnehagen og leke igjen!
Det blir gøy for snuppa, og deilig avkobling for mamma.
 
Vi ønsker alle et godt nytt år (igjen), og en god helg!

2 kommentarer: