fredag 27. april 2012

Med liv og lyst...

I går laget jeg tacogryte til middag.
Jeg er for det første ikke den største fan av posemat, og langt mindre fan av 
sånne typer mat. Taco er i og for seg godt (bortsett fra lukten av det), men jeg trodde ikke
at Hompetittenteien ville like det. Jeg selv kunne styre min begeistring. Det var 'greit nok', men ingen hit.
Hun kom derimot med 'mmmmmm' og armer og bein gikk som trommestikker!
Maten kom ikke fort nok!


Mens vi likevel er innom det kulinariske tema, så må jeg bare vise bilde av 
en plakat jeg så på Remabutikken vi bruker!


De har sin helt egne personlige måte å promotere varer de har på salg, ja!
For et eller to år siden hadde de toalettpapir på tilbud, der det på plakaten stod;
'DRITBRA TILBUD'
Hahaha, syns det er morsomt å komme dit når de har slike plakater oppe! Man vet aldri hva man får se.

Jeg har litt lyst å komme med en liten skrytekollasj helt på slutten i dag.
Jeg har heklet en skål! Syns den ble veldig fin.
Hva syns du? Det frister til gjentagelse, så nå har jeg funnet frem mer garn.


Ok, nå tar madammen kveld. Hurlumhei er lagt, og i kveld er det 'Rik på rabatt' på TLC Norge. 
Syns det er skikkelig artig og inspirerende. Jeg har en drøm om å ha et stort og deilig
matvarelager så jeg har alt jeg trenger til enhver tid og slipper å handle hver dag.
Man kan jo drømme om full matbod. Drømmer koster ingenting!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar