tirsdag 27. august 2013

Gull, røkelse og myrra!

Da Jesus var født, fikk han i gave fra De Tre Vise Menn
gavene Gull, Røkelse og Myrra.
Det var gaver verdt en konge, en Gud.
 
Disse gavene var svært dyrebare. Gull var regnet for å være magisk. Den velluktende Røkelsen
symboliserte høytid, og Myrra har blitt brukt mot en rekke sykdommer.
Så det er viktige, verdifulle gaver som Jesusbarnet fikk.
 
Jeg ble tilskyndet til å lese meg opp på frankinsence (røkelse) og myrra for en del måneder siden,
og fant ut at det virker verdt å prøve. Både for meg og min familie.
Jeg synes det har fått utrolige virkninger! Jeg merker at på meg selv er smertetoleransen
sterkere ved fibromyalgien, og det virker som at i de periodene der jeg glemmer myrrakapslene mine,
så har jeg VELDIG mye vondere i muskelfester i albuen, hendene og i nakken f.eks.
 
Jeg har brukt myrra og frankinsence som eteriske oljer i jojobaolje og massert
min datters føtter fra hoften og ned til tærne. Og etter at jeg begynte med denne massasjen,
har hun kommet opp i krypestilling og kan gå på knærne.
 
Nå sier jeg ikke at det vil funke for alle, for jeg har ingen dokumenter som beviser
mine observasjoner, jeg har ingen harde fakta sånn sett, men jeg ser jo selv hva disse oljene
har gjort for oss.
 
Jeg har begynt å smøre oljeblandingen i pannen og tinningene når jeg har skikkelig vond hodepine.
 
Sammen med all den treningen min datter får, så tror jeg disse oljene har gjort noe med henne.
 
Kan godt hende jeg har nevnt dette før, men en god ting kan ikke gjentaes for ofte.
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar