søndag 11. august 2013

Mirakler skjer hele tiden nå!

Vi er inne i en magisk tid.
Det skjer mirakler rundt oss hele tiden. Det er nesten litt overveldende!
La meg få liste opp noen eksempler...
 
Storeflinka, vår datter, når nye steg i utviklingen sin hele tiden.
Ting som vi ble forespeilet ville neppe skje, skjer så fort at vi knapt klarer å følge med.
Hennes kognitive utvikling blir mer og mer aldersriktig, hennes problemløsninger
viser så høy intelligens! Hennes vilje, styrke og stolthet over det hun gjør
viser at hun har pågangsmot og evner som vi ikke hadde forestilt oss.
 
 

 
Hun har f.eks ikke hverken likt eller klart å leke med dukkevogn før.
Nå bruker hun den hver dag og går på knærne mens hun dytter den foran seg.
Hun har funnet ut at den kan brukes til å forflytte flere ting samtidig,
så da fyller hun den opp med leker, kjører den avgårde til der hun vil, og enten legger fra seg
lekene sine, eller kommer for å vise oss hva hun har gjort.
Da vet hun at hun får umåtelig med skryt! Og det er jo
 alltid godt å få.
 
 
Foruten vår datters fantastiske dager, skjer det mirakler ellers og!
Gode nyheter fra kjære folk som er syke, som merker bedring,
problemer eller kriser som bare plutselig løser seg enten for oss eller for våre nærmeste venner,
anledninger til å utføre viktig arbeid- og anledningene til å binde kontakter med de rette folkene
for å belyse viktige saker!
 
Det er så mye fantastisk som skjer akkurat nå! Jeg kan jo ikke gå inn på detaljer av personvernhensyn, men jeg må si jeg er i en slags 'HALLELUJAH! stemning over alt de gode som skjer. Takknemlig er jeg! Og jeg håper vi får leve i disse fantastiske tidene lenge ennå!
 
Mirakler skjer, man må bare vente på dem. Når de så skjer, så blir man så lykkelig!
 
Takk Gud for dette!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar