lørdag 21. desember 2013

Lyden av en gladjente!

Vi var ute på tur i dag, hele familien.
Gjorde noen siste innkjøp av gaver.
 
Da vi kom hjem igjen, gikk Storeflinka og jeg en ekstra tur til
det lokale senteret bare for å få brukt opp
den ute-på-tur-energien som hadde bygget seg opp.
 
Vel  hjemme traff jeg naboen.
Hun skulle ut med chihuahuaen sin (som tror den er en grand danois)
Døra vår stod åpen, og vi hørte Storeflinka le så høyt
at naboen bare så på meg og gliste.
Den jenta har en så smittende latter at man klarer ikke la være å le selv!
 
Vi har pakket inn julepresanger.
I morgen blir det rundtur med pakkeleveringer i hytt og pine.
Travel dag da.
Og så skal vi pynte juletreet om kvelden.
 
Gleder meg til jul, jeg.
Vi pleier å ha norsk julaften og ghanesisk 1 juledag.
I år blir det også afrikansk mat (eller blanding av norsk og ghanesisk)
på 2 juledag. Da får vi besøk igjen. Det er i alle fall planen.
Men vi får se hvordan det blir nå i disse omgangsyketider!
 
Nå er det lørdagskveld. Storeflinka og jeg sovnet på sofaen i ettermiddag,
så her høres det ennå jodling og lek på rommet hennes.
Og jeg har slengt meg på sofaen med beina opp og slapper av.
 
Snart tid for film og snacks nå.
Kooooooooos
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar