lørdag 8. februar 2014

Danket ut av Serie A fotball...

Så sitter jeg her da, lørdagskvelden og alt, med brus i glasset, chips i skålen, tente lys, pledd rundt meg og deilige varme tøfler som egentlig har plass til hele familien.. for de er så store...
 
Kooooselig... herlige lørdagskvelden. Kvelden vi lengter etter fra søndag morgen av allerede.
 
Og hva skjer her?
 
Joda, mannen min ser fotball... Italiensk fotball.. Milan-Napoli.
Chips og brus og kos, til og med pc'en er lagt bort for anledningen.
Men er han alene??? Nope.. fotballbuddy nr 1 ser med ham...
 
Hun er snart 5 år, har fått kveldsmat og medisiner, stell og masser av kos...
Likavel var det hysteriske tilstander fordi hun hørte fotball på tv og at HUN ikke fikk se!
Så det endte med at hun måtte få komme opp (før hun endte med å skrike til hun spyr)
Da falt freden over heimen, gitt!
 
Så da ble det en kopp vann og en skål med chips på frøkna.
Pappa har jo et glass brus og en skål med chips.. likt skal det være.
Kan ikke la hjertet blø!
 
 
...og ho mor har rømt inn på youtube. Velsignede youtube, mitt fristed...
når tv er okkupert av disse to fotballgærne elsklingene mine!
 
God lørdagskveld til alle...

1 kommentar: