tirsdag 16. juli 2013

Vi gleder oss over fremgangen!

Jeg må innrømme at jeg for tiden ser mirakler utfolde seg
nesten minutt for minutt! Jeg har bedt, drømt og håpet så mye
at vår prinsesse skulle klare å bli mer og mer selvstendig, og at jeg/vi
skulle slippe å måtte løfte og bære så mye nå som hun vokser seg større.
Jeg har bedt 'alle makter' om å gripe inn, for ting har virket så tregt!!!
Så tregt og langsomt at jeg til tider nesten har ønsket å gi opp håpet.
 
Men, nå har altså Prinsessa av hele verden og universet blitt så mobil!
Jaja, hun løper ikke rundt i gata på sparkesykkel eller spiller fotball, men
hun kommer seg rimelig raskt og lett opp på alle 4 og kommer seg frem
i krypestilling. Hun forserer dørstokkene med terskeleliminatorne
som om de ikke var der, og når hun får hjelp fra oss ved å holde tomlene våre,
så valser hun avgårde på knærne som om hun aldri har gjort annet.
Og nå vil hun opp og stå på beina og!
 
Hvor vil dette ende? Vel, kanskje en vakker dag løper hun, hopper hun,
og går hun som alle andre. Og inntil da er det ingen som kan stoppe henne!
 
Hipp hurra for miraklenes tid! Den er ikke over!

Bilde: Flinka står! Ville ikke sitte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar