søndag 7. juli 2013

En epoke er over...

Det er rart med det, men jeg må si jeg var trist
den dagen jeg måtte si takk for oss i barnehagen.
 
Min datter har gått i en fabelaktig flott barnehage siden hun var 11 mnd gammel.
Nå må hun bytte barnehage fordi den gamle ikke er handikapptilpasset.
Den er nemlig bare 'midlertidig' på ubestemt tid.
 
Vi har vært så fornøyd med barnehagen vår. Vi har vært trygge,
 hun har fått den beste oppfølging og fått masser av kjærlighet.
Og nå skal vi til en liten barnehage i nabolaget.
 
Det virker jo som at den nye barnehagen også har godt miljø, men
det er jo sånn at når man ikke kjenner dem, vet man ikke
hvordan de er. Men det lærer vi nok snart.
 
Men det var trist å si 'ha det bra'.
Jeg felte faktisk noen tårer...
 
Sånn er det.
 
La oss håpe vi opplever samme gode forholdet i nye barnehagen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar