tirsdag 28. oktober 2014

La meg gjøre det klinkende klart!

La meg gjøre en ting klinkende klart.
Jeg skriver ALDRI navn på folk i denne bloggen.
Alle som nevnes, nevnes med titler, kjælenavn eller beskrivelser.
Det er fordi jeg verner om folks identitet så langt det er mulig i en blogg.
Det skal heller ikke være mulig å Google på
navnene til de personene jeg skriver om. Og de har blitt spurt på forhånd
hvis jeg deler bilder.
 
Jeg skriver ALDRI om mine ekteskapelige forhold
eller om de forhold vi har her hjemme fordi det er ingen som har noe
med det å gjøre med mindre JEG skriver om det.
Vi har rett til privatliv, og jeg skriver ikke om folk som ikke ønsker
å skrives om. Det vil ikke bety det samme som at
vi ikke gjør gode ting, opplever fine ting eller at det skjer noe
ellers. JEG bestemmer SELV hvem og hva jeg
forteller folk. Både i bloggen og ellers.
 
Familielivet vårt er VÅR sak.
Med mindre jeg forteller noe spesielt som har skjedd,
så er det ingen som trenger å stikke nesen borti oss.
 
Denne bloggen handler om MIN DATTER OG MEG!
Den handler om alt VI TO opplever og HENNES utvikling,
og det er for å vise at livet ikke er over bare fordi man møter
motgang og problemer i livet.
 
Denne bloggen er for oppmuntring og inspirasjon for andre
som måtte komme i lignende situasjoner.
Vi vil vise at selv med svært sjeldne diagnoser, vanskelige diagnoser
og med mange hindere, kan man komme over dem og leve vider
med hodet over vannet og smil om munnen!
 
Og bare så det er sagt en gang til;
Vårt privatliv som IKKE offentliggjøres har ingen noenting med
med mindre jeg forteller noen om våre private saker.
Privat er privat. Det jeg offentliggjør er offentlig.
Hvis dette ikke passer deg, så er du hjertlig velkommen til å slutte å lese om oss.
 
Sånn er det. Punktum!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar