fredag 18. mars 2011

Dagens honningkrukke

I dag har jeg funnet et nytt honningdepot; et nytt skattkammer. Det heter 'Berthas Oldebarn' og er en aldeles sjarmerende butikk på Sletten shoppingsenter. Ikke det at jeg er noe shoppingmenneske, men jeg elsker å gå rundt å lete etter skatter! Nå og da finner jeg noe som bare MÅ være med hjem. I dag fant jeg et plastfat med masse farger og mønster og noen teskjeder i forskjellige muntre farger til min datter. Hadde jeg hatt noen tusen kroner til så hadde jeg nok gått berserk, for der var krus, glass, kopper, skåler... mugger, puter, pynt, smykker, barneklær... Gudene vet hva som ikke fantes der- og i allslags glade farger og mønstre.


Dagens skatt funnet hos Berthas Oldebarn. Gøye farger, hva?

Jeg har funnet ut at jeg er nok en svært så fargerik person! Jeg elsker farger! Selvfølgelig skifter det fra tid til annen hvilke farger som er i skuddet for meg, men  jeg synes det er så gøy med farger! Det sprer så mye godt humør! Jeg blir rett og slett glad! Sikkert derfor jeg har endt opp med rød sofa og røde gardiner! Mitt lille opprør mot den interiørmoten som går i hvitt, beige, kaffe/sjokoladefarger og svart.



1 kommentar:

  1. Stilig!
    Jeg elsker også farger!!!

    Helgeklem fra meg;)

    Kanskje vi sees neste uke...*håper*

    SvarSlett