lørdag 12. mars 2011

Vinterbilder

Sitter her på dataen en sein lørdagskveld og leker meg mens jeg venter på at mitt søte lille avkom skal sovne for natten. Ikke det at hun ikke la seg tidlig nok, men hun måtte jo våkne, klar for fest og ny dag.. sånn i passe tid før mamma og pappa tenker på å legge seg... Sukk, bra at jeg elsker henne så fantastisk mye!

Jeg prøvde å redigere litt på Picasa mens jeg satt her, og fant noen vakre vinterbilder fra vår tur 1 januar i år. Det var så grenseløst kaldt den dagen at vi måtte tines med en kopp te når vi kom hjem. Vi gikk ikke langt, men kaldt nok var det!


Som dere ser, var det utrolig vakkert ved Kristianborgsvannet. Men som jeg pleier å si om vinteren; den er kun overfladisk vakker! Jeg er fullstendig motstander av vinter, kulde, slaps, snø og griseføret som det fører med seg. Nå håper jeg at våren kommer snart, med spirende, grønne trær, krokuser, smørblomster og hvitveis. Og senere, deilige dager med tur til byen, gå på fisketorget, kjøpe italiensk is på Zachariasbryggen og masse kos. Men først: BONDENS MARKED som kommer til byen den 26 mars!!! GLEEEDER MEG!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar