fredag 1. juni 2012

Fredagsmodus


Jeg er i fredagsmodus i dag.
Drømmer litt om å ligge i en hengekøye som den over,
men jeg kommer meg aldri oppi den, så det blir med drømmen...

Skatteliten våknet i 4 tiden i morges (grøss og gru). Jeg klarte ikke
å komme fri fra gisselsituasjonen jeg var i med dyna før nærmere 0530...
Da satt skatteliten i sengen sin og lekte med alle smokkene sine og syns alt tok lang tid.
Når man våkner og er liten finejente, så skal man opp og ha frokost 
på røde rappen! Ikke noe 'sove i 5 minutter til' her i gården.

Men som følge av at hun slet meg ut av senga så tidlig, har jeg fått unna
oppvasken, støvsuging og gulvevask før kl 09. Herlig!

Jeg har handlet inn god mat til helgen. Jeg har planer om å lage meg en burger i kveld
når hun har lagt seg. Hvis jeg da er våken og opplagt lenge nok til å nyte den.

Det skal være film på tv i kveld. Kanskje jeg kan se den?
Det er noe av det fine med fredager; man vet at man ikke har noe bestemt fastsatt 
dagen etter som man MÅ gjøre, man kan -hvis man holder seg våken- 
se filmer og kose seg litt ekstra. 
Man trenger det når man har hatt en hard uke bak seg uansett gjøremål.

God fredagskveld, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar