lørdag 11. januar 2014

SNART SKAL VI GÅ OG GÅ OG GÅ

Nedtellingen har begynt!

 

Det er ikke det at jeg elsker sykehus, eller i det hele tatt liker noe ved dem, men
jeg er faktisk glad for de ting som kan utrettes ved sykehusene.
 
Nå skal vi få hjelp til at Storeflinka skal få gå!
Har skrevet om det før...
 
Jeg gleder meg så mye til ETTERPÅ! Prøver fremdeles å
planlegge de dagene vi skal være der slik at de blir noenlunde greie,
og ikke så grusomt kjedelige for Storeflinka.
Får ta med meg lørdagsgodt, leker, pc så vi får sett Sesame Street og Mikke Mus
på Youtube, noen dvd-filmer... håndarbeid..
Og klær. Koseklær til oss begge. Komfort!
Og ikke glemme leppepomaden! Er det noe man får på sykehus så er det tørre og sprukne lepper
OG HENDER! Håndkrem... ens beste venn hehehe
 
NÅR Storeflinka er rehabilitert og kan bruke beina sine skikkelig,
da åpner en helt ny verden seg!
Hun vil bli så mye mer selvstendig, klare å gå selv, utforske på egenhånd,
gå tur med dukkebabyene sine!!!
Alt sånt som er viktig!
 
To uker til nå, så er vi ferdige og snart hjemme igjen. Heldigvis blir vi
i hjembyen vår, og vi bor ikke så langt unna. Og vi har mulighet til å
dra hjem når vi er klare... ikke vente på transporten...
Deilig
 
Hvem vet hvilken annen utvikling som vil komme rullende når hun først mestrer gåing???
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar