torsdag 27. mars 2014

Strekk deg etter dine mål

 
 
 
Det er så viktig å ha mål å strekke seg etter.
For da utvikler man seg.
 
Jeg ser med glede og stolthet at min datter vokser, utvikler seg og blir
sterkere og flinkere dag for dag.
Det er så fantastisk!
 
I går var vi til kontroll med ortoser, bestilte nye sko og sånne ting.
Og tro det eller ei, men frøkna har vokst flere cm bare nå etter nyttår.
 
Det ble mye ventetid og masse kjedelig for henne, så når i fikk anledning,
fikk hun farte rundt som hun ville. Og hun gikk og gikk.
Vandret rundt og viste hvor flink hun har blitt.
 
Hun er så flink og kontant når hun svarer på spørsmål.
Det er ikke så vanskelig å forstå henne nå. Og det gleder meg så sinnsykt!!!
Hun er i ferd med å utvikle språket sitt!
 
Jeg tror hun kommer til å få en fantastisk fremtid!
Det er bare hun som kan vise sitt ytterste potensiale!
Og så får vi håpe og satse på at den gode oppfølgingen fortsetter i skolealderen.
For det er ikke til å nekte for, vi har fabelaktig god hjelp i barnehagen!
De beste av de beste, vil jeg si!
 
Stolt mamma.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar