onsdag 2. mai 2012

For en superb dag!!!!!!

1 mai har vært så fantastisk i år!
Deilig vær, vår, godt humør, og ikke minst mange banebrytende hendelser
i Hurlumheiens utvikling! Jeg håper og ber om at det er vedvarende og en god fortsettelse!

Vi våknet tidlig, så etter at Snuskefjes hadde sovet formiddagsluren sin, dro vi til byen.
Der var det godt med folk, opptog, konsert på gang og gøy.
Vi kjøpte is og bolle og dro etterhvert hjem litt før talene skulle begynne

Tror bandet som spilte kalte seg selv 'Arlie Muck' eller noe sånt. Bra musikk, det vi hørte.


På vei hjem måtte jeg bare ta bilde av kirsebærtrærne som står i blomst, alle flaggene som prydet fasadene bortover gaten, og prøvde å fange den fine nasjonale stemningen som jeg følte.

Det er visst vanskelig å se gjennom solbriller... Av en eller annen grunn må hun alltid løfte dem for å 
se hvor vi er og hva vi gjør. Sånn er det.

Hun skjønner godt at hun er stor jente nå! Hver dag er det mer og mer 
'klarer det selv' oppførsel. Mamma skal ikke hjelpe
over dørstokker, ned trapper eller hjelpe å holde balansen på bybanen
Da får jeg, som dere sikkert ser på bildet under, et strengt
'ikke gjør det, jeg klarer selv!' blikk


Det var for meg en veldig revolusjonær dag i går! Flere ganger ble jeg 
overrasket over hvor flink hun er som prøver og prøver å få ting til.

Se bare så flink hun var i går til å stå i krypestilling og spise yoghurt selv!
Og det er bare NOE av alt hun gjorde i går.
Hun rullet seg frivillig over på mage og ålte seg fremover! PÅ MAGEN! 
Hun som alltid har vært veldig veldig motvillig når det gjaldt å ligge på magen.


Og ikke nok med det. Hun jobbet hardt, og klarte å reise seg fra knestående til opp på beina
da hun stod i sofaen. Nå gleder jeg meg til hun blir enda flinkere!

Jeg har store håp for mitt barn. Ingen vet hvor begrensningene hennes vil være i fremtiden.
Ingen vet om hun blir statsminister eller ufør. Bare hun vil vise sitt sanne potensiale!
Og vi foreldre, vi hjelper og støtter henne 100% i alt hun foretar seg.

Mamma er stolt av deg, elskede gullet mitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar