lørdag 22. september 2012

LØRDAG. EN DEILIG UKEDAG I GRUNNEN


Jeg har en god følelse inni meg.

Til tross for låsninger i ryggen, så jeg har problemer med å flytte beina.

Til tross for at vi har blitt delvis pakket inn i plastikkpresenning utenfor...

Og til tross for at jeg har rot på gulvet og klesvask som skulle vært hengt opp.

Det gjelder bare å finne lyspunktene som varmer  hjertet ditt!


I dag er mine lyspunkt Lille Diva (som vanlig),
og hennes fantastiske humør og vesen.






Jeg har handlet bleier nok for en lang stund, så da slipper jeg det.

Jeg har masse god mat i kjøleskapet og frysen.





Jeg er stormforelsket i mannen min, og synes det er en fryd å flørte.

Jeg har en stor tv som funker! Og kanaler som innimellom sender interessante program.

Humøret er på topp, og jeg kjenner vårfornemmelse i september.

Da kan rot være rot, slit være slit og verden kan bare gå sin gang. Det er lørdag! Slipp ut håret og sleng hælene i taket! 



whoop whoop

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar