lørdag 29. september 2012

Har du noen gang vært SÅ trøtt?

Jeg vet ikke hvem jenta på bildet er, men det viser omtrent hvor trøtt jeg har vært i dag...



Jeg håper det er ok at jeg har kopiert bildet. Jeg mener, det ligger ute på nettet med fri adgang, så...

I natt som var hadde jeg en merkelig drømmetilstand. Jeg sov, men jeg har hatt følelsen av å ha vært våken hele natten fordi jeg trodde noen prøvde å forgifte meg. Av og til drømmer man om at man er våken. Da blir man så utrolig sliten dagen etter.

Lille Divadamen våknet jo da også ca 05.30, klar for rock'n'roll og greier. Vi skulle gå til byen en tur, slik vi gjerne gjør på lørdager, men da jeg skulle kle på henne jakke og lue, var hun så trøtt at jeg trodde hun ville sovne. Så da var det bare til å kle av, få i henne litt mat (siden hun ikke ville ha noe særlig til frokost) og så i seng...

Jauda... straks hodet traff puten begynte frøkna med jodlingen. PARTAY!!!! Så da var det til å kle på igjen og komme oss ut. Smi mens jernet er varmt- tenkte jeg, og håpet en tur ut ville gjøre henne trøtt nok til en hvil senere. Vi dro til byen, hun fikk ny lue med 'princess' på, og den så ut som en krone. Vi kjøpte skillingsbolle (lørdagsgodt) og gjorde et par ærend til, og etter ca 2 timer dro vi hjem igjen.

Mens hun da sov, satt jeg i sofaen. Jeg tenkte at jeg har vært så utrolig svimmel i hele dag, at en liten høneblund hadde vært godt. Og jammen sovnet ikke kroppen min før hodet! En merkelig opplevelse. Det var som om jeg satt der- uten mulighet for å bevege meg- nesten litt skummelt. Men hodet 'sovnet' også en liten stund. Det hjalp.

Nå skal jeg myse litt på youtube før jeg legger meg tidlig. Synes det er så deilig å legge seg tidlig, og bare kose seg under varme dyna med en bok og radioen på. Det er jo ikke noe særlig på tv som frister på lørdagene lenger.

Ha en fin helg alle sammen! Hilsen trøttetrynet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar