fredag 13. juli 2012

Et meterlangt innlegg på gang!

Jeg har SÅ MASSE på hjertet i dag. Jeg har bilder fra de siste ukene å dele med dere, og masse bruspulver i blodårene (eller kanskje det skyldes mangel på søvn?)

Hver gang jeg er ute, eller jeg gjør noe inne med Hjertegull, så tenker jeg
'dette må jeg dele på bloggen!'

Jeg får bare begynne i den ene enden, og kommentere bilder osv etterhvert. 
Ikke regn med noe kronologisk rekkefølge...

Hjertegull, prinsessen, mirakeljenta vår har fått seg kimono! Hun er så fin i den atte!

Hun fikk belønning sist helg fordi hun har vært så flink i barnehagen og hjemme.
Da ble det grisen og anden fra 'Timmy Tid' som falt i smak


Jeg kjøpte min første Deborah Lippmann neglelakk. Den skal være av høy kvalitet og sånt, men 
sånn holdbarhetsmessig kan jeg styre min begeistring. I stil... den kom seg og jeg likte den bedre etter et par strøk! Trodde den var mørk purpur. Men den var svart med purpur glitter i. Stilig!

Hjertegull og jeg var ute og lekte i barnehagen like i nærheten. Der har de (foreløpig) ikke
riktig type disse/huske  for henne, så da måtte vi improvisere. Sitteskall i hjuldissen var en ok løsning
men ikke sikker nok etter min mening. Men hun fikk kost seg litt.


Prøvde å få til et fint bilde av oss to bestevenner, men ikke lett med en hånd når man skulle hatt begge til å holde gullungen sin. Hun er blitt flink til å sette brillene på plass!

Jeg har hatt et lerret liggende lenge. Så var det en dag at jeg trengte en forandring.
Så kom jegg på at jeg har heklegarn i samme farge som sofaen. Da var det bare til å 
stifte fast tråden og surre. Vips har man et helt eget, personlig kunstverk!

Verdens flinkeste maraccas musiker! 

Og Kong Neptun har begynt å bruke krykker... ifølge
grafittikunstneren DOLK

Mitt forsøk på røff stil...

Jeg laget en supergod amerikansk eplepai

Til slutt... mitt heklearbeid nå om dagen! En kjole. Den er virkelig kjekk å lage!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar