torsdag 6. oktober 2011

Mary Poppins og pappa


Nå har vi oppdaget hemmeligheten i barnehagen...

poppins.jpg (380×372)

Mary Poppins jobber der! Ja, det er helt sant! Vi så det i morges!

Vi kom til barnehagen ved vanlig tid, og så inn gjennom vinduet til avdelingen, og hva fikk vi se?
Jo, ene 'tanten' til Gulljenta vår fløy gjennom rommet for å redde en gutt! Akkurat som Mary Poppins,
bare at vår ikke har paraply og klikker ikke hælene sammen.
... men de er like snille og søte!
Vi er heldige som har så gode, fine, flinke 'tanter' i barnehagen. Gulljenta vår elsker dem! Og vi er veldig takknemlig for at de begge er så glade i vår jente.

Og i dag kom pappa hjem!
Nå liker ikke pappa å bli fotografert og sånn, men vi har sneket oss til iallefall ett bilde...


Nærmere får vi ikke kommet, og må respektere det.

På vei hjem fra barnehagen satt Gulljenta i vognen og sang. Jeg hørte med mitt trente mammaøre at hun sang 'Æ bi da!' Som da betyr 'Petter Edderkopp'. Helt sikkert.
For det hadde de sunget i barnehagen, og da jeg hentet henne, var hun veldig opptatt av å vise meg at Petter Edderkopp klatret opp på hodet mitt (slik 'Mary Poppins' viste henne i dag)

Ha en fin kveld. Helgen nærmer seg. Vi skal kose oss massevis! Nyte hvert sekund!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar