fredag 21. oktober 2011

Tanter er greie å ha!

Den siste uken har jeg og noen i barnehagen vært på jakt etter 
disse tutekoppene vi nå har begynt å bruke.
Overalt  har vi fått 'nei'. Ingen har dem. Finnes ikke i sortimentet...

I morges, etter å ha levert frøkna i barnehagen, gikk jeg og brygget på problemet, og plutselig
falt noen ideer ned i hodet mitt.

Jeg har en søster som er 100% utviklingshemmet. Hun bruker også 'tutekopp' når hun drikker.
Jeg ringte og snakket med de som jobber der hun bor.
Mens jeg ventet på tilbakemelding fra rette person, googlet jeg litt, og til slutt fant jeg frem to
AVENT tutekopper med ventil som jeg har hatt stående ubrukt pga
situasjonen vår. 

Jeg fjernet ventilen inni korken, og klippet bort tuppen med de 3 hullene, slik at tuten fikk ett stort hull.
Det gjorde susen. 
Etterpå viste det seg at det var akkurat det som ble gjort med min handikappede søsters kopper.
Veldig kjekt når tanter stiller opp og hjelper med å løse problemer!!! 
Det er hva søstre gjør!

SE SÅ FLINK Å DRIKKE SELV!!!

Jeg bare gjentar mitt livsmotto;

NEVER GIVE UP, NEVER SURRENDER!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar