tirsdag 11. oktober 2011

Strikkelykke!

Jeg har vært på strikkesalg og fått tak i masse deilig babygarn! 
Superlykke! Det er litt rart at man kan føle en nesten euforisk glede
bare ved å vite at man har en STOR bærepose med garnbunter stående.

Jeg har tenkt på å strikke en fanagenser til Gulljenta!
Vel, jeg vil bruke fanagenseren som basis, og lage min egen vri.
Jeg er ikke den som er flinkest til å følge oppskrifter, så det blir ofte mye selvkomponert.
Jeg fant stjernemønsteret på en annen blogg;

Blogg+Fana+m%C3%B8nsterbord+C+Just+2011.jpg (800×588)

Så da går jeg i gang med genseren så snart jeg har frigjort strikkepinnene jeg trenger. 
Om bare jeg kunne være like flink og strikke til meg selv også, ikke bare til hjerteknuseren min!
Hun stikker alltid av med mine kreasjoner. Men sånn er det; barnet først, mor sist...

Strikking og høst hører godt sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar